انتخاب دکل دوربین مداربسته اهواز

در انتخاب دکل دوربین مداربسته اهواز باید به نکات زیادی توجه شود. تا دکل دوربین مداربسته اهواز، بیشترین تناسب را با محل نصب داشته باشد.

آشنایی با دکل دوربین مداربسته اهواز

در گذشته، دکل ها بیشتر به عنوان یکی از اجزای تشکیل دهنده کشتی ها به شمار می رفتند که مسئول برافراشته نگه داشتن بادبان ها بودند. امروزه در صنایع دیگر، مانند صنعت دوربین مداربسته نیز کاربرد دارند. دکل دوربین مداربسته اهواز، دکلی است که توسط نمایندگی های موجود در این شهر به فروش می رسد و در دسترس مشتریان قرار می گیرد. یک دکل دوربین مداربسته برای اینکه بتواند میدان دید بیشتری داشته باشد و به راحتی در دسترس سارقان قرار نگیرد، معمولاً در ارتفاع بالا نصب می شود.

دکل های دوربین مداربسته، امروزه نقش بسیار مهمی در پروژه های نظارت تصویری ایفا می کند که به همین دلیل در این مقاله به بررسی انواع دکل دوربین موارد بسته، نکات مورد توجه در زمان خرید آن و همچنین قیمت دکل دوربین مداربسته پرداخته ایم.
آشنایی با انواع دکل دوربین مدار بسته

دکل های دوربین مدار بسته، امروزه به یکی از مهمترین فاکتورها در پروژه های نظارت تصویری تبدیل شده است که از انواع گوناگونی برخوردار می باشند که در ادامه به معرفی انواع این دکل ها پرداخته ایم:

· دکل دوربین مدار بسته لوله ای: این نوع از دکل های دوربین مداربسته، معمولاً از آهن سیاه و یا آهنی که دارای پوشش گالوانیزه می باشد، تشکیل شده اند. ساخت این نوع از دکل های دوربین مداربسته بسیار ساده می باشد که به همین دلیل دکل های لوله ای در مقایسه با سایر دکل ها، رایج تر و پرکاربرد تر می باشند. اگر دکل های لوله ای به شکل L برعکس و یا حرف T طراحی شوند، ساخت آنها کمی دشوار تر خواهد بود. دکل های مکعبی حداکثر تا ارتفاع متری مورد استفاده قرار می گیرند.

· دکل دوربین مدار بسته مکعبی: این نوع دکل دوربین مداربسته با استفاده از پروفیل و قوطی های آهنی ساخته و تولید می شود. ساخت این نوع دکل دوربین مداربسته نیز مانند دکل مکعبی ساده بوده که همین سبب شده است، از هزینه ساخت کمی برخوردار باشد. دکل دوربین مداربسته مکعبی در مقایسه با دکل لوله ای معمولاً در مقابل فشارهای فیزیکی و محیطی مقاومت کمتری دارد. به دلیل تولید پروفیل های آهنی تا ارتفاع حداکثر 6 متر، این نوع دکل ها نیز حداکثر تا همین ارتفاع تولید می شوند.

· دکل دوربین مدار بسته چند وجهی: این نوع دکل دوربین مداربسته معمولاٌ دارای مقاطع 6 و یا 8 وجهی می باشد. این نوع دکل دوربین مدار بسته، به وسیله تعداد زیادی سازه های کوچک که به یکدیگر جوش داده شده اند، تشکیل می شود. این نوع دکل، به عنوان حرفه ای ترین دکل دوربین مدار بسته شناخته شده، به طوری که سطح مقطع آن از بالا به پایین زیاد شده و میزان مقاومت آن را در برابر باد و یا ضربه های احتمالی فیزیکی افزایش می دهد.

· دکل دوربین مدار بسته ماژولار: این نوع دکل دوربین مدار بسته بسیار شبیه به دکل های مخابراتی می باشد. از مهمترین موارد کاربرد دکل مخابراتی ماژولار می توان به استفاده از آن در محیط هایی که میزان وزش باد زیاد است، اشاره کرد. این دکل در مقابل باد بسیار مقاوم بوده ولی در مقابل آسیب های فیزیکی نمی تواند مقاومت چندانی را از خود نشان دهد.

(تصویر1)
دکل دوربین مداربسته اهواز از چه جنسی می باشد؟

دکل دوربین مداربسته اهواز، یکی از بهترین دکل هایی می باشد که توسط نمایندگی های موجود در این شهر به فروش می رسد. جنس پایه و یا همان دکل دوربین مداربسته اهواز، معمولاً از جنس آلومینیوم، آهن و آلیاژ های آلومینیوم می باشد که دکل های آهنی و یا آهن به همراه روکش گالوانیزه در مقایسه با دکل های آلومینیومی از تولیدات بیشتری برخوردار می باشند و بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند.

به طور کلی، نوع کاربرد و قیمت دکل، از جمله عواملی می باشند که در جنس دکل دوربین مداربسته اهواز نقش دارند.

آهن هایی که دارای روکش گالوانیزه هستند، قیمت بالایی دارند و به همین دلیل استفاده از آنها در ساخت دکل دوربین مداربسته اهواز باعث افزایش قیمت تمام شده دکل می شود. از این رو در محیط هایی که از آب و هوای خشک و بدون رطوبتی برخوردار هستند، برای تولید دکل دوربین مداربسته از آهن سیاه استفاده خواهد شد.

نکته ی بسیار مهمی که در این زمان باید به آن توجه کرد، این است که بعد از تولید دکل دوربین مداربسته با آهن سیاه، باید به وسیله روکش ضد زنگ آن را پوشش داد و بعد آن را رنگ آمیزی نمود.

با توجه به موارد گرفته شده در مناطق شمالی کشور که میزان بارندگی و رطوبت زیاد است، پوشش های گالوانیزه بهترین و مناسب ترین گزینه برای تولید دکل دوربین مداربسته می باشد.

(تصویر2)
نکات مورد توجه در زمان انتخاب دکل دوربین مداربسته اهواز

دکل دوربین مداربسته اهواز

مهمترین نکاتی که باید در زمان انتخاب دوربین مداربسته اهواز به آن توجه کنید، به شرح ذیل می باشد:

· مشخص کردن هدف نصب دوربین: در انتخاب دکل دوربین مداربسته، هدف از نصب آن بسیار حائز اهمیت می باشد. از این رو لازم است که قبل از انجام پروژه، جلسه هایی مبنی بر تعیین هدف نصب دوربین مداربسته و مکان نصب آن صورت پذیرد.

· چگونگی نصب دکل دوربین مداربسته: ظاهر دکل دوربین مداربسته، در انتخاب آن بسیار تاثیرگذار می باشد. بسیاری از مشتریان، به دنبال دکل هایی با ظاهری زیبا می باشند که به خوبی در معرض دید مردم قرار گیرد و با تاثیرات روانی که ایجاد می کند، میزان تهدید و خطرات را کاهش دهد.

· توجه به جنس روکش دکل دوربین مداربسته: اگر قصد خرید بهترین دکل دوربین مداربسته اهواز را دارید، حتماً به جنس روکش آن توجه کنید. برای اینکه بدانید چه نوع روکشی را باید برای دکل انتخاب نمایید، باید به نوع آب و هوایی منطقه ای که دکل خریداری شده قرار است در آن نصب شود، دقت کنید.

· توجه به زیرساخت دکل دوربین مداربسته: برای انتخاب دکل دوربین مداربسته اهواز، توجه به محل نصب دکل و زیرساخت نیز اهمیت دارد. یک دکل دوربین مداربسته قابلیت نصب در زمین بتنی، زمین خاکی و آسفالت را دارد و علاوه بر این می توان آن را بر روی پشت بام ها نیز نصب کرد. از این رو برای نصب دکل دوربین مداربسته در زمین های گوناگون باید از فونداسیون های متناسب با همان محیط استفاده شود.

(تصویر3)
نمایندگی های دکل دوربین مداربسته در اهواز

خوشبختانه امروزه شرکت های تولید کننده انواع دکل های دوربین مداربسته، نمایندگی های زیادی را در شهر اهواز ایجاد کرده اند و اقدام به فروش دکل دوربین مداربسته در اهواز می نمایند.

(تصویر4)
قیمت دکل دوربین های مدار بسته اهواز

قیمت دکل دوربین مداربسته اهواز ثابت نبوده و عوامل زیادی بر روی آن اثرگذار خواهد بود. به عنوان مثال جنس روکش به کاربرده شده در دکل تاثیر کاملاً مستقیمی در قیمت تمام شده آن دارد. معمولاً دکل هایی با روکش گالوانیزه گران قیمت تر از سایر دکل ها می باشند که این نوع دکل ها برای محیط هایی با آب و هوای مرطوب مناسب خواهند بود.

(تصویر5)
خرید دکل های دوربین مداربسته اهواز

اگر قصد خرید دکل دوربین مداربسته اهواز را دارید، می توانید با مراجعه به یکی از نمایندگی های موجود در این شهر و مشاهده انواع دکل ها و با روکش های گوناگون، مناسب ترین دکل را انتخاب نمایید.

[ بازدید : 172 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]

[ پنجشنبه 3 مهر 1399 ] [ 15:38 ] [ توکلی ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]